>


 

Eesti loodusteaduste olümpiaadi piirkonnavoor 2014

Palun täida kõik väljad ning seejärel klõpsa nuppu «Saada».
Sinu märgitud e-aadressil võtame ühendust juhul, kui võidad loosimisel.
Lisakommentaaride jaoks kasuta ankeedi lõpus olevat välja.

Andmed osaleja kohta

Olen:

E-mail:

Õpin klassis

Minu kool asub:  

Olümpiaad toimus (millises koolis?): 





I Palun hinda järgmisi piirkonnavooruga seotud asjaolusid.

1. Minu huvi olümpiaadi suhtes.    



2. Vajaliku eelinfo kättesaadavus (juhend, märksõnad jne).    


3. Etteantud märksõnade kasulikkus piirkonnavooruks valmistumisel.    


4. Õpetajate abi olümpiaadiks ettevalmistumisel.    


5. Sugulaste (vanemad jt) abi olümpiaadiks ettevalmistumisel.    


6. Minu iseseisev õppimine olümpiaadiks.    


7. Minu ettevalmistus olümpiaadiks (kõiki eelnevaid kokku võttes).    


8. Minu esinemine olümpiaadil.    


9. Olümpiaadi kohapealne korraldus.    


10. Võistlustöö vormistus (kujundus, vastamisruum jne).    


11. Paljunduse kvaliteet (jooniste arusaadavus jne).    


12. Ülesannete sõnastuse arusaadavus.    


13. Olümpiaaditöö üldine raskusaste.    


14. Olümpiaaditöö üldine huvitavus.    


15. Ülesannete seos koolitundides õpituga.    


16. Ülesannete päevakajalisus (aktuaalsus).    


17. Ülesannete seotus minu elu ja huvidega.    


18. Erinevate loodusainete omavaheline tasakaal ülesannetes.    


19. Antavate punktide vastavus ülesannete mahule.    


20. Loodusainete omavaheline seostamine ülesannetes.    


21. Ülesannete lahendamiseks antud aeg (arvestades töö mahtu).    


22. Olümpiaadist osavõtu kasulikkus minu jaoks.    


23. Juhul kui mulle pakutaks võimalust osaleda ELO piirkonnavoorus ka järgmisel aastal, siis:    


24. Hinne olümpiaadi piirkonnavoorule tervikuna.
   


Kui soovid midagi olulist lisada, saad kõik oma märkused, täpsustused, soovitused ja muud kommentaarid kirjutada küsitluse lõppu.


II Palun märgi oma eelistused järgnevatest vastusepaaridest! Vali skaalal punkt, mis vastab kõige täpsemalt Su seisukohale (vasakpoolseim = täielik toetus vasakpoolsele väitele, keskmine = raske otsustada, parempoolseim = täielik toetus parempoolsele väitele). Teiste olümpiaadide kohta vasta palun vaid siis, kui oled neil osalenud.

1) ELO ülesanded on võrreldes teiste olümpiaadidega
keerulisemad
lihtsamad




2) ELO ülesanded on võrreldes teiste olümpiaadidega
põnevamad
igavamad




3) ELO ülesanded on võrreldes teiste olümpiaadidega
mitmekesisemad
ühekülgsemad




4) ELO ülesanded on võrreldes teiste olümpiaadidega
koolis õpitavaga seotumad
koolis õpitavaga vähem seotud




5) Eelistan ülesandeid, mis oleksid
elust võetud, «päris» teadusega seotud   fantaasiarikkaid, seiklusliku sisuga




6) Eelistan ülesandeid, mis oleksid
tõsise ja asjaliku sõnastusega   humoorikad, noortepäraselt sõnastatud




7) Eelistan selliseid ülesandeid, kus
saab midagi nuputada etteantud faktide põhjal   saan näidata häid faktiteadmisi teema kohta




8) ELO piirkonnavoorus osalemine oli tagantjärele hinnates
tore ja kasulik kogemus   tülikas ja mõttetu ajaraiskamine



III Järgnevas küsimusteplokis märgi sobivad valikud! Asenda endale sobiva väite ees olev kriips sõnaga «Jah»

1. Millised väited kirjeldavad Sinu piirkonnavoorus osalemise põhjusi? Märgi kuni kolm kõige täpsemat valikut.

 1) Ise ei oleks läinud, osalesin õpetaja (vanemate) soovil
 2) Et sõbrad osalesid, siis läksin ise ka
 3) Soovisin enda teadmisi teiste õpilaste vastu proovile panna
 4) Lootsin täiendada oma loodusteaduste alaseid teadmisi
 5) Soovisin saada huvitavat, kasulikku kogemust
 6) Tahtsin pääseda lõppvooru Tartusse katseid tegema
 7) Tahtsin pääseda Eesti võistkonnaga rahvusvahelisele olümpiaadile




2. Kelle kaudu jõudis Sinuni ettepanek olümpiaadil osaleda?

 1) Loodusõpetuse õpetaja
 2) Füüsikaõpetaja
 3) Bioloogiaõpetaja
 4) Keemiaõpetaja
 5) Geograafiaõpetaja
 6) Mitme loodusaine õpetaja
 7) Mõni muu õpetaja
 8) Isa, ema või keegi teine sugulane
 9) Uurisin ise välja ja registreerusin




3. Kes aitasid kaasa Su ettevalmistumisele? Märgista kõik sobivad valikud.

 1) Loodusõpetuse õpetaja
 2) Füüsikaõpetaja
 3) Bioloogiaõpetaja
 4) Keemiaõpetaja
 5) Geograafiaõpetaja
 6) Mitme loodusaine õpetaja
 7) Isa, ema või teised sugulased
 8) Asjatundja väljastpoolt kooli
 9) Mitte keegi




4. Millised väited kehtivad Sinu jaoks selle aasta piirkonnavooruks etteantud märksõnade kohta? Märgista kõik sobivad valikud.

 1) Olen rahul, edaspidi võiks olla samamoodi.
 2) Märksõnu oli liiga vähe, need ei võimaldanud piisavalt valmistuda.
 3) Märksõnu võiks olla vähem, nende suur hulk oli ebameeldiv.
 4) Märksõnad olid liiga üldsõnalised, ei teadnud, millele keskenduda.
 5) Märksõnad ütlesid liiga palju ette, need võiksid olla üldisemad.
 6) Märksõnad võiksid vastata täpsemalt töö tegelikule sisule.
 7) Märksõnad olid liiga rasked, ei innustanud ettevalmistusega tegelema.
 8) Märksõnad olid ülearused, ülesannete tekstis oli piisav info olemas.
 9) Ei oska öelda, ei kasutanud ettevalmistumiseks märksõnu.




5. Juhul kui Sul jäi mõni ülesanne lahendamata, kas selle põhjuseks oli siis:

 1) ülesande keerukus (ei osanud)
 2) ülesande igavus (ei viitsinud)
 3) ajapuudus (ei jõudnud)




6. Kas tulevikus võiks piirkonnavooru alguses olla täiendav aeg ülesannetega tutvumiseks ja töö kavandamiseks (mil kirjutada veel ei lubata)?




IV Järgnevalt palume Sul 5 palli süsteemis hinnata olümpiaadiülesandeid teemade kaupa.

Teema Meeldivus Raskus
Hindenburg
Nisupõld (temperatuurid)
Nisupõld (väetised)
Nisupõld (mikroelemendid)
Nisupõld (DNA uuring)
Roolijoodik
Aardekoobas

















V Vali piirkonnavooru ülesannetest igasse kategooriasse üks:

a) kõige lihtsam ülesanne
b) kõige raskem ülesanne
c) kõige huvitavam ülesanne
d) kõige igavam ülesanne











VI  Lõpetuseks esitame Sulle mõned vabas vormis vastatavad küsimused.

Vastamine ei ole kohustuslik. Ettekirjutatud teksti alguse võib muuta või kustutada!

 

 

1. Loetle asju, mis Sulle olümpiaadiga seoses meeldisid!






2. Siia kirjuta kõik probleemid, mis Sind häirisid!






3. Milliseid ülesandeid võiks edaspidi piirkonnavoorus rohkem (või vähem) olla?






4. Mida soovitaksid kohalikele korraldajatele järgmiseks aastaks?






5. Milliste sõnadega kirjeldaksid ELO lühidalt oma nooremale sõbrale, kes Sult selle kohta küsib?






6. Siin saad soovi korral täpsustada oma eelnenud valikvastuseid



Täname vastuste eest! Vastajate vahel loosime välja loodusteadustega seotud auhindu! Võitjatega võtame ühendust meili teel ja nende nimed avaldame ka ELO veebilehel. Küsimustikule antud vastustest tehtav kokkuvõte ilmub meie kodulehele aprillikuu jooksul.

»