Eesti loodusteaduste olümpiaadi piirkonnavoor 2011

Palun täida kõik väljad nind seejärel klõpsa nuppu «Saada». Sinu märgitud e-aadressil saadame küsitluse kokkuvõtte ning võtame ühendust juhul, kui võidad loosimisel.

Andmed osaleja kohta
Olen: E-mail:
Õpin klassis Minu kool asub:  
Olümpiaad toimus (kus koolis?):

I Palun hinda järgmisi piirkonnavooruga seotud asjaolusid.

  1. Vajaliku eelinfo kättesaadavus (juhend, märksõnad jne).
2. Eelinfo kasulikkus piirkonnavooruks valmistumisel.
3. Õpetajate abi olümpiaadiks ettevalmistumisel.
4. Minu huvi olümpiaadi suhtes.
5. Minu ettevalmistus olümpiaadiks.
6. Minu esinemine olümpiaadil.
7. Olümpiaadi kohapealne korraldus.
8. Võistlustöö vormistus.
9. Paljunduse kvaliteet (jooniste arusaadavus jne).
10. Ülesannete sõnastuse arusaadavus.
11. Olümpiaaditöö üldine raskusaste.
12. Olümpiaaditöö üldine huvitavus.
13. Ülesannete seotus kooliõpikutega.
14. Ülesannete päevakajalisus (aktuaalsus).
15. Ülesannete seotus minu igapäevaelu ja huvialadega.
16. Erinevate loodusainete (füüsika, bioloogia, keemia, maateadus) tasakaalustatus.
17. Loodusainete omavaheline seostamine ülesannetes.
18. Ülesannete lahendamiseks antud aeg 4 tundi (arvestades töö mahtu).
19. Olümpiaadi kasulikkus minu jaoks.
20. Hinne olümpiaadi piirkonnavoorule tervikuna.

II Millised tunnused võiksid Sinu hinnangul olla heal loodusteaduste olümpiaadi ülesandel?

  1. Seos kooliõpikutega
2. Seos päevakajaliste teemadega
3. Seos õpilaste huvialadega
4. Seos Eestiga
5. Erinevate loodusainete seostamine

III Palun märgi oma eelistused järgnevatest vastusepaaridest! Vali skaalal punkt, mis vastab kõige täpsemalt Su seisukohale (vasakpoolseim = täielik toetus vasakpoolsele väitele, keskmine = mõlemad on võrdselt olulised, parempoolseim = täielik toetus parempoolsele väitele).

ELO ülesanded võiksid pigem:
 
kontrollida koolis õpitud teadmisi
kontrollida arusaamist, mõtlemisoskusi

olla ainekesksed
(eraldi bioloogia-, keemia-, füüsikaülesanded)
olla integreeritud
(erinevad ainevaldkonnad omavahel seostatud)

olla abstraktsed ehk üldistavad
käsitleda elulisi olukordi (probleeme)

seonduda Eesti ja tuttavate nähtustega
kaasata kaugeid paiku ja uudseid nähtusi

sisaldada 8. klassi
õpiku tasemele vastavaid ülesandeid
sisaldada keerukamaid ülesandeid,
kus vajalik uus info on lahti seletatud

IV Järgnevalt palume Sul 5 palli süsteemis hinnata olümpiaadiülesandeid teemade kaupa.

 
Teema Meeldivus Raskus
Karpkalade arvukus
Bakterväetised ja lämmastikuringe
Möödasõit
Elektrijaam
Vedelsõnnik ja õhusaaste
Probleemid lume ja jääga
Happesademed
Kalad talvises järves
Tulekahjude kustutamine

V Vali piirkonnavooru ülesannetest igasse kategooriasse üks:

 
a) kõige lihtsam ülesanne
b) kõige raskem ülesanne
c) kõige huvitavam ülesanne
d) kõige igavam ülesanne

VI  Lõpetuseks esitame Sulle mõned vabas vormis vastatavad küsimused
Nendele vastamine pole kohustuslik! Ettekirjutatud teksti alguse võib muuta või kustutada!
  1. Kirjuta, mis Sulle eriti meeldis ELO piirkonnavoorus.


2. Millised probleemid häirisid Sind seoses ELO piirkonnavooruga?


3. Siin jaga oma soovitusi ELO korraldajatele järgmise aasta piirkonnavooruks.